Polityka prywatności / RODO

h2_center

Szanowni Państwo,

informujemy, iż od 25 maja 2018 r. będą miały zastosowanie przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane poniżej jako „RODO”.

Obowiązywanie przepisów RODO nakazuje nam przekazanie Państwu, czyli osobom fizycznym, w tym osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą oraz osobom fizycznym reprezentującym osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej wszystkich niezbędnych wg przepisów RODO informacji o tym, w jaki sposób przetwarzamy i chronimy posiadane przez nas Państwa dane osobowe.

 

INFORMACJA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administrator danych.

Administratorem Państwa danych osobowych jest:

Centrum Szkolenia i Doradztwa DELVE, Szczecin, 71-644, ul. Celna 1, NIP: 851-121-95-25, REGON: 811613189

  1. Osoba wyznaczona do kontaktu w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych.

W celu przekazania wszelkich pytań, oświadczeń, żądań dotyczących przetwarzania Państwa danych można się kontaktować z Administratorem pod adresem e-mail: delve@delve.com.pl lub listownie na adres: Szczecin, 70-644, ul. Celna 1.

  1. Cel przetwarzania danych.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:

  1. wykonania umowy lub podjęcia działań niezbędnych dla zawarcia i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. w celach analitycznych i statystycznych, wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w tym ustalenia, zabezpieczenia, obrony, dochodzenia roszczeń,
  3. marketingu produktów i usług Administratora (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), przy czym nastąpi to wyłącznie w takim zakresie, w jakim zgodnie z prawem i dobrowolnie wyrazili Państwo na to zgodę,
  4. zapewnienia bezpieczeństwa i poprawnego funkcjonowania systemów informatycznych, np. w związku z wykonywaniem kopii bezpieczeństwa, ochroną przed nadużyciami i atakami, wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

     4. Zakres danych przetwarzanych przez Administratora.

Administrator będzie przetwarzać podane przez Państwa dane osobowe, takie jak: imię, nazwisko, dane adresowe, numer telefonu, e-mail, PESEL, NIP, dane dokumentu tożsamości, a także informacje o zakupionych towarach i usługach. Służyć to będzie realizacji Państwa transakcji oraz potrzebom rozliczeń podatkowych, ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń.

  1. Odbiorcy danych osobowych.

W związku z przetwarzaniem danych osobowych w podanych powyżej celach, Państwa dane osobowe mogą być przekazywane lub powierzane podmiotom uprawnionym do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa:

  1. podmiotom świadczącym usługi outsourcingowe dla Administratora, w tym: usługi księgowe, usługi IT, usługi prawne, usługi marketingowe, kurierskie, pocztowe, audytorskie, eventowe,
  2. organom publicznym, na podstawie wymogów ustawowych.

   6. Przekazywanie danych do państw trzecich.

Państwa dane osobowe, co do zasady, nie będą przekazywane do państw trzecich. Państwa dane mogą być jednak pośrednio przekazane do państw trzecich w związku z działaniami podejmowanymi na serwisach społecznościowych oraz wykorzystaniem programów, aplikacji pochodzących z tych serwisów m.in. Facebook, Twitter, Google+.

  1. Okres przechowywania danych.

Dane przetwarzane na podstawie udzielonej przez Państwa zgody będą przetwarzane nie dłużej niż jest to konieczne do zapewnienia zobowiązań względem Państwa, tj. przez okres 20 lat, licząc od pierwszego dnia roku następującego po realizacji transakcji. Wyjątek stanowią transakcje realizowane zgodnie z umowami, narzucającymi dłuższy okres przetwarzania danych osobowych.

Po upływie powyższych okresów dane będą usuwane.

  1. Uprawnienia posiadacza danych.

Zgodnie z przepisami RODO informujemy, że przysługuje Państwu prawo:

  1. dostępu do Państwa danych (art. 15 RODO),
  2. żądania sprostowania Państwa danych (art. 16 RODO),
  3. żądania usunięcia Państwa danych (art. 17 RODO),
  4. żądania ograniczenia przetwarzania Państwa danych (art. 18 RODO),
  5. cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem – w przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na postawie udzielonej przez Państwa zgody (art. 13 ust. 2 lit. c RODO),
  6. do przeniesienia Państwa danych (art. 20 RODO),
  7. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych (art. 21 RODO).
  8. wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.

Wykonanie powyższych uprawnień można dokonać poprzez przesłanie Państwa oświadczenia na adres e-mail: delve@delve.com.pl.

  1. Dobrowolność podania danych przy zawarciu umowy i konsekwencje ich niepodania.

W zakresie, w jakim Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania usługi, podanie danych stanowi wymóg ustawowy oraz umowny, a dane te są niezbędne do prawidłowego zawarcia i realizacji umowy. Niepodanie przez Państwa tych podstawowych danych osobowych spowoduje niemożność zawarcia i realizacji umowy. Podanie takich danych osobowych, jak np. numer telefonu lub adres e-mail jest dobrowolne, ich niepodanie w zasadzie nie zawsze będzie skutkowało odmową zawarcia czy wykonania umowy. W takim jednak przypadku Administrator nie będzie mógł kontaktować się z Państwem telefonicznie oraz za pomocą poczty elektronicznej.

  1. Środki ochrony danych osobowych.

Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z wymogami bezpieczeństwa przewidzianymi przez obowiązujące przepisy prawa. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzania danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych, w tym w celu zabezpieczenia ich przed udostępnieniem osobom nieuprawnionym, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów prawa, zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

  1. Zmiana przepisów.

W przypadku zmiany treści lub zmiany interpretacji przepisów RODO, a także zmiany treści lub zmiany interpretacji innych przepisów prawa związanych z przepisami RODO lub ochroną danych osobowych, Administrator może zmienić lub uzupełnić niniejszą informację o ochronie danych osobowych.